Téma: Diagnostika importu - MůjSolidworks.cz

Autor
Příspěvky

7. 2. 2018 v 17:11

Diagnostika importu #71679

Anonymní uživatel
Neaktivní
9 příspěvků

Zdravím!

předpokládám, že už se zde tohle téma někdy řešilo, leč jsem ho nenašel, takže mě případně můžete nasměrovat na správný topic. Diagnostika importu mi našla v modelu chyby jak v plochách, tak v mezerách a automatická oprava mi neopravila vůbec nic. Mohl by mi někdo vypsat, jaké další možnosti mám? se Solidem normálně nepracuju, potřebuju ho jenom kvůli projektu.

V příloze jsou 2 obrázky, snad to dokáže nějak nastínit problém.

Jestli je to nějaká banalita, tak se omlouvám, opravdu jsem nováček a bohužel nemám čas, strávit u Solidu půl roku.

Přílohy

8. 2. 2018 v 7:32

Odpověď na: Diagnostika importu #71694

Jarda Dejmek
Účastník
345 příspěvků

někdy pomůže to pustit několikrát opakovaně, případně jde někdy chybná plocha smazat (pravé tlačítko)

8. 2. 2018 v 9:06

Odpověď na: Diagnostika importu #71698

Anonymní uživatel
Neaktivní
9 příspěvků

Plochy smazat jdou, stejně tak nejspíš půjdou smazat mezery, ale potom nevím, jak díry znovu zacelit/vygenerovat plochy znovu.

8. 2. 2018 v 9:10

Odpověď na: Diagnostika importu #71699

Jarda Dejmek
Účastník
345 příspěvků

jo, tohle není u Solidu nějak dobrý. Mám ještě VariCAD, se Solidem se nedá srovnat (taky stál čtvrtinu). Ale načítání ze stepu funguje mnohem líp. Co solid nedokázal otevřít, VariCAd zvládne. Zkusil bych trial, třeba to pomuže..

Já s plochama nemám moc zkušeností, ale nešlo by tam něco použít? záplata, nahradit plochu atd..

8. 2. 2018 v 9:16

Odpověď na: Diagnostika importu #71700

Anonymní uživatel
Neaktivní
9 příspěvků

A nějakej základní příkaz na zacelení těch děr, pokud bych chybné plochy odstranil? Už je to v pořadí asi čtvrtej vyzkoušené software, tak bych se nerad pouštěl do dalšího..

8. 2. 2018 v 9:21

Odpověď na: Diagnostika importu #71702

Jarda Dejmek
Účastník
345 příspěvků