Téma: Jak od sebe odečíst díly v sestavě - MůjSolidworks.cz

Autor
Příspěvky

8. 12. 2015 v 9:49

Jak od sebe odečíst díly v sestavě #62087

Markéta S
Účastník
3 příspěvky

Dobrý den všem,

jsem v SolidWorks začátečník a ráda bych poprosila o radu. Vytvořila jsem model, který se skládá ze tří dílů. Tyto tři díly jsem spojila v sestavě, představte si nějakou uzavřenou dutinu, uvnitř které je vzduch. A já potřebuji získat model tohoto vzduchu. Takže jsem do sestavy přidala další díl – krychli, která „pohlcuje“ můj model a myslela jsem si, že bude jednoduché udělat rozdíl mezi touto krychlí a mým modelem skládajícím se ze třech dílů. Zkoušela jsem funkci Kombinovat, jenže to vypadá, že funguje jen v rámci jednoho dílu a ne v sestavě. Pokoušela jsem se taky o Prolis, ale  při kliknutí na OK se nic neděje, ani mi to neukáže žádnou chybu. Navíc mi vadí, že právě v Prolis nemohu vybrat celý díl, ale pouze jednotlivé prvky dílu a těch mám opravdu hodně, některé nejdou ani vidět.

Není tu někdo zkušenější, kdo by mi poradil, jak na to? 🙂

Díky moc za nápady

Markéta

Pozn. Někde jsem se dočetla, že je dobré u všech prvků v díle odškrtnout Sloučit výsledek. To jsem udělala, nicméně to můj problém nevyřešilo.

 

 

Přílohy

8. 12. 2015 v 11:07

Odpověď na: Jak od sebe odečíst díly v sestavě #62089

.rf.
Účastník
423 příspěvků

Tak si vložte jednotlivé součásti do prostředí dílu. Zní to nevěrohodně, ale jde to. Tam pak použijte funkci Kombinovat.

8. 12. 2015 v 11:07

Odpověď na: Jak od sebe odečíst díly v sestavě #62090

Peter K
Účastník
35 příspěvků

ahoj

pokial som správne pochopil potrebujes vytvoriť dutinu
skús pozrieť tuto

http://help.solidworks.com/2016/czech/solidworks/sldworks/hidd_dve_insert_cavity.htm

8. 12. 2015 v 14:24

Odpověď na: Jak od sebe odečíst díly v sestavě #62091

Ales
Účastník
272 příspěvků