9. 3. 2010 v 18:41

Re:Re: Rady ohledně modelování forem #53068

Honza
Účastník
53 příspěvků

@Harry666 wrote:

zdarec, já dělám formy v SW už asi 2 roky a myslím že bych taky chtěl protikus k této součásti, jinak si myslím že samotné zaformování by nemuselo být tak složité.Taky záleží na materiálu, na přesnosti- se kterýma rozměrama jde trošku hýbat(upravit k obrazu svému)…. myslím, že by se to dalo řešit aji bez šíbrů, a šikmých kolků…(samozdřejmě záleží na protikusu, nebo na co to přijde nasadit, nebo co se stím bude dělat…)

Samozřejmě když máš s formama zkušenosti, je jasné, že bys některé partie chtěl udělat jinak. Koukáš na funkci výlisku , resp. princip formy aby byla výroba co nejlevnější, což se mi zdá z tvé pozice logické. Já jsem toto vymodeloval záměrně, aby tam ten šíbr i šikmý vyhazovač byl, a načrtnul třídeskový systém (forma bez horkého vtoku se vstřikováním doprosřed výlisku). Aby tam byly obsaženy aspoň nějaký principy, a aby to nebyla forma typu placka-na placku 🙂 To je o ničem. Jde pouze o takový nástin jak by ta forma, principelně mohla vypadat. Pokud máš konkrétnější požadavek na konkrétní díl, nebráním se a můžeme čerpat z něčeho jiného….