Téma: import souboru a současná simulace - MůjSolidworks.cz

Autor
Příspěvky

9. 7. 2015 v 18:47

import souboru a současná simulace #60438

Eduard Beňo
Účastník
9 příspěvků

Dobrý deň všetkým. V SolidWorks som začiatočník, tak sa chcem spýtať ako sa dá importovať geometria (napr. súbor *.iges) do škice. Samostatne samozrejme je možné ho otvoriť, ale neprišiel som na to ako to dostať do už otvoreného SolidWorks-u. Ešte jedna otázka, je možná súčasná simulácia pohybujúceho sa telesa v potrubí s clonou a kvapalinou? Teda ako sa chová kvapalina v oblasti clony pri pohybe telesa kvapalinou v mieste clony? Viď tiež priložený obrázok.

Přílohy

15. 7. 2015 v 8:54

Odpověď na: import souboru a současná simulace #60499

pepe
Účastník
682 příspěvků

Ahoj,

téměř všechno importuji do již otevřeného SolidWorksu 🙂

Stačí zvolit menu Soubor > Otevřít > vpravo dole si v roletce vyber typ formátu, který chceš otevírat > zobrazí se ti tlačítko Možnosti, kde můžeš nastavit parametry importu > no a pak prostě otevřeš požadovaný soubor….

Nevím, zdali jsem odpověděl na tvůj dotaz, kdyžtak ho blíž popiš, díky. Na simulace Ti bohužel neodpovím, není to moje parketa. Měj se!

15. 7. 2015 v 16:23

Odpověď na: import souboru a současná simulace #60503

Eduard Beňo
Účastník
9 příspěvků

Ďakujem za odpoveď, ale asi som sa nevyjadril dosť jasne. Samozrejme sa ten výkres otvoriť dá (tým pádom už ale nemám výkres do ktorého zrovna kreslím), ale mal som na mysli ako napíklad vložiť do výkresu, s už nakresleným valcom, grometriu piestu vytvoreného v inej aplikácii, alebo aj v solidworks-e, aby som ho nemusel znovu kresliť. Napr. v Ansyse to bežne ide, že niečo mám už nakreslené, potom dám „importovať“ a vyberiem uloženú geometriu (napr. *.igs) a tá sa mi vloží do práve kresleného výkresu, dokonca presne podľa súradníc ako bola nakreslená. Pritom výkres geometrie nie je potrebné vôbec otvoriť. Ešte k tej simulácii, nevieš mi poradiť niekoho kto  by mi mohol pomôcť? Maj sa!

Odpověď na téma