Klasické zobrazení

Zkušenosti s podporou Solidworks

Úvod Obsah fóra O fóru Ostatní Zkušenosti s podporou Solidworks

Toto fórum obsahuje 12 odpovědi a 9 diskutujících a naposledy bylo upraveno uživatelem Makimaki před 15.3.2020 09:05.

  • Autor
    příspěvky
  • Zkušenosti s podporou Solidworks
    Citovat #71825
    rekkon
    Účastník
    10 příspěvků

    Ahoj,

    chtěl bych se zeptat na Vaše zkušenosti s podporou Solidworks.  Už pracujeme v SW cca 12 let a cca 8 let platíme Subscribtion. Konstrukce nás živí a tak investujeme do HW nemalé částky aby HW byl kompatibilní s požadavky SW.  Snažíme se upozorňovat na problémy a podporu využívat, ale přijde nám, že s jejich řešením to ze strany Solidworks pokulhává. Začínáme být alergičtí na odpovědi typu „Zkuste opravit instalaci Solidworks“; Zkuste čistou instalaci Windows, „Zkuste jiný ovladač grafické karty“ a nejvíc asi na hlášku „Problém nahlásíme“ – protože nám přijde, že to je ze strany podpory to znamená něco jako asi „Njn, už neotravuj stejně se s tím nic neudělá“. Jen čekáme na to až nám někdo z podpory řekne „Zkuste jiný software“. 🙂 🙂 Hlavně že se do SW cpou další pro strojní konstrukci skoro nepoužitelné funkce (Costing atp) namísto toho aby se zapracovalo na stabilitě SW.  🙂  Dejte mi prosím vědět jaké jsou vaše zkušenosti, chtěl bych vědět zda je situace jinde podobná nebo mám jen moc velké nároky – chtít za docela dost peněz něco co funguje a když to nefunguje tak se to opraví. 🙂

    Díky za Vaše názory.

     

    Zkušenosti s podporou Solidworks
    Citovat #71826
    z18xe
    Účastník
    154 příspěvků

    Jako bych to psal já….

    Zkušenosti s podporou Solidworks
    Citovat #71827
    darecekkk
    Účastník
    47 příspěvků

    Já moc podporuji nevyužívám.

    Šéfík o tom básnil, že s každou volovinou at je otravuji(že za ty prachy by měli ruce líbat…), ale řešil jsem s něma až krizovky, kdy mi pořád padal model, který jsem nutně potřeboval apod. Ale to bylo za 2 roky co dělám v SW tak 3x.

    Nemohu právě srovnávat s konkurenčními programy … Takže můj názor ne neutrální.

    Zkušenosti s podporou Solidworks
    Citovat #71841
    maPagProfile photo of Marek Pagáč
    Moderátor
    11 příspěvků

    Dobrý den. Z pozice šéfredaktora portálu Mujsolidworks.cz bych si dovolil upozornit na to, že by bylo vhodné uvádět, kdo je poskytovatelem technické podpory. Prodej SolidWorksu a technickou podporu v Česku poskytuje několik firem. Zkušenosti s technickou podporou proto mohou být různé s ohledem na jejich poskytovatele. Chci tím říci, že byste neměl házet všechny do jednoho pytle.

    • Tato odpověď byla upravena 15.2.2018 15:02 uživatelem Profile photo of Marek PagáčmaPag.
    • Tato odpověď byla upravena 15.2.2018 15:06 uživatelem Profile photo of Marek PagáčmaPag.
    Zkušenosti s podporou Solidworks
    Citovat #71846
    z18xe
    Účastník
    154 příspěvků

    Dobrý den.

    Máte pravdu, omlouvám se.

    My máme SW od 3E Praha a s podporou nejsem spokojený.

     

    Zkušenosti s podporou Solidworks
    Citovat #71856
    pepeProfile photo of pepe
    Účastník
    682 příspěvků

    My máme podporu u Solidvision, pokud se budeme bavit konkrétně o podpoře Solidworks, jsem spokojený, někdy více, někdy méně, ale jsem 🙂 V některých případech ani podpora neumí zázraky a pokud se jedná o chybu, nic víc, než report vývojářům pro nás asi udělat nemůžou. V případě chyb se nám ale vždy snaží poskytnout nějaký způsob, jak chybu obejít a dokončit, co potřebuji.

    Vždycky když mi řekli, že budou problém reportovat, přišlo mi v případě vyřešené chyby i upozornění přímo od Solidworks, že chyba, se kterou jsem měl problém a upozornil na ni, je vyřešena ve verzi xx servicepack yy 🙂

    Zkušenosti s podporou Solidworks
    Citovat #71877
    dejmosProfile photo of Jarda Dejmek
    Účastník
    293 příspěvků

    Ahoj, kolik se teď cca pohybuje podpora? Hoďte mi to klidně do PMky.Dík

    Zkušenosti s podporou Solidworks
    Citovat #71879
    z18xe
    Účastník
    154 příspěvků

    U verze Profesional je to 45 – 55 tis. ročně za podporu + nárok na nové verze.

    Zkušenosti s podporou Solidworks
    Citovat #71883
    TomasBP
    Účastník
    6 příspěvků

    První rok po zakoupení licence jsem si podporu předplatil a využil ji 3x což je k ceně dost neúměrné takže v tom nepokračuji. Licenci mám od SolidVision a po vznesení požadavku byla odezva do cca 3hod. Nyní jsem byl podpory nucen využít znovu viz http://www.mujsolidworks.cz/forum/topic/nezobrazuje-se-okno-vycisteni-dwgdxf/ a odezva byla cca do jednoho dne bez předplacení. Pro mě dostačující…

    Zkušenosti s podporou Solidworks
    Citovat #71885
    dejmosProfile photo of Jarda Dejmek
    Účastník
    293 příspěvků

    Jak jsem tady někde psal, taky si ji neplatim. Potřeboval jsem pomoc, protože tam nastal nějaký problém při instalaci. Poprvé mě poradili, po druhý že si musím něco jednorázově zaplatit (nebyla to podpora na rok ale jen nějaká malá jednorázová částka)..

    Zkušenosti s podporou Solidworks
    Citovat #78374
    darecekkk
    Účastník
    47 příspěvků

    Zdravím,

    Já ti povím mou zkušenost.

    Máme SW od roku 2012, sub. jsme platili asi od 2016 kdy jsme koupili tuhle verzi, do roku 2017 kdy začali zdražovat.

    Problém jsem měl 2x a to typu, že je to softwarová chyba a musím počkat na nový SP. Jinak, že mi padal model atd opět výmluvy. Opravdu doporučuji předplatné zrušit a navštěvovat odborná zahraniční fora kde Vám poradí…

    A ted popíšu situaci ve které jsem.

    Mám 2017 SP01-SP03.

    V SP 01 je bug v simulaci, který špatně počítá metodu vzpěr. Dobrá nainstaluji si SP03 kde je bug vzpěr opravený ale opět nefungují rovnice, které používám denodenně. Oprava samozřejmě typu „nainstalujte si SP05. Jenže před touto verzí jsme předplatné zrušili.

    Takže se koupil software za 250 tisíc(simulation-pouze lineární modul….), ve kterém je bug tudiž nefunguje správně. Vyřešit ho má oprava, kterou si musím vlastně zaplatit…(obnovte si předplatné..haha.)

    No nic. Firma odepsala nefunkční software a koupili jsme konkurenční, který je stejně násobně výkonější.

    Je vtipné, že některé bugy se objevují neustále takže občas mi to příjde, že je snad záměrně vytvářejí abychom si stahovali nové SP… ale to je už jen má konspirace.

    Jinak pokud nejste předplatitel, tak jste pro ně nic. Už mi ani neodpovídají … (DPS software Ostrava). Skončili jsme sněma.

    Ná závěr bych uzavřel tím, že SUB je k ničemu.

     

    • Tato odpověď byla upravena 7.2.2020 10:05 uživatelem Profile photo of Lukáš Kantordarecekkk.
    • Tato odpověď byla upravena 7.2.2020 10:06 uživatelem Profile photo of Lukáš Kantordarecekkk.
    • Tato odpověď byla upravena 7.2.2020 10:10 uživatelem Profile photo of Lukáš Kantordarecekkk.
    Zkušenosti s podporou Solidworks
    Citovat #78387
    andrewProfile photo of andrew
    Moderátor
    62 příspěvků

    @darecekkk Chyby v software jsou vždy nepříjemné, obzvlášť když narazíš na nějakou, která je pro tebe opravdu omezující. Na druhou stranu se tomu nedá ani při nejlepší vůli zcela vyhnout; neznám software (komplexnější než kalkulačka či notepad ;-)), který by v rámci vývoje nepodléhal chybám…

    Stejně tak zamrzí určitá jednostrannost a nedostatek nadhledu ve tvé argumentaci, potažmo v celém příspěvku. Píšeš, že jste „odepsali nefunkční software“. Jak nefunkční? To Simulation nešel vůbec spustit? Narazil jsi na chybu v úloze vzpěru. Ostatní úlohy byly také nefunkční? Lineární statika, únava, pohybové úlohy, kontaktní úlohy, frekvenční a teplotní analýzy, topologické úlohy, tlakové nádoby …opravdu nic z toho nefungovalo? 😉

    Souhlasím, že pokud počítáš jenom úlohy vzpěru, pak to může být nepříjemné. A také se asi dají najít specializované vypočtářské nástroje jen na vzpěr, které pak mohou být i násobně rychlejší. Simulation v tomto směru nabízí naopak široké a univerzální řešení.

    Z toho, co píšeš, spíš vyplývá určitá nezodpovědnost či neschopnost prodejce, který se o vás měl tehdy starat. Mimochodem, v době, kdy jste přestali platit údržby (subscriptions), tedy někdy v roce 2017, společnost DPS v Česku ještě neexistovala (snadno vidět v obchodním rejstříku). DPS jen převzalo některé zákazníky po jiném, již zaniklém prodejci.

    Já osobně vidím přinejmenším několik cest, jak takovou situaci mohl tehdy váš prodejce řešit.

    A také zcela nesouhlasím s tím, že údržby jsou k ničemu. Kromě nových verzí zahrnují údržby i řadu dalších služeb a benefitů (mrkni zde či zde). Mimo jiné totiž platné údržby (active subscriptions) dávají tvému prodejci možnost u vývojářů za tebe tzv. eskalovat problémy a chyby v software a tím významně zrychlit jejich opravu 🙂 … Jinak za posledních 10 let se v ČR ceníková cena údržeb nezměnila.

    admin

    Zkušenosti s podporou Solidworks
    Citovat #78679
    Makimaki
    Účastník
    17 příspěvků

    V roce 2019 jsem s podporou ve firmě Lanete řešil nefunkční zrcadlení sestavy, podpora dotaz poslala do Solidworksu, kde jej zadali do řešení, pak se nedělo nic další měsíce. Bohužel pak převzala zákazníky Lanete firma z Ostravy, na předchozí dotaz ohledně zrcadlení v sestavě již neodpovídali a i celkově se komunikace zhoršila. Proto nyní, když vybírám nový 3D software a rozhoduji se mezi Inventorem a Solidworksem, při podobné ceně, nárocích na HW, bude výrazně rozhodovat možná podpora. A na tento parametr při výběru drahého SW by měl nový uživatel dávat pozor také …

Zobrazeno: 1 až 13 (z 13 celkem)

Odpověď na: Zkušenosti s podporou Solidworks

Přidávat témata do fóra mohou pouze přihlášení uživatelé.

Chcele-li přidat nové téma, nebo se zaregistrujte.