Téma: Naprostý nováček - MůjSolidworks.cz

Autor
Příspěvky

24. 11. 2016 v 21:27

Naprostý nováček #66651

Jiří Dufek
Účastník
3 příspěvky

Dobrý večer,

jsem v SolidWorks úplný nováček a měl bzch zájem pracovat v jedné firmě jako konstruktér. Naposled jsem v SW dělal na škole, ale bylo to jen pár hodin za ten rok nebo 2. Myslím že to byly 2 hodiny týdně. Už je to pár let co jsem ze školy pryč.. Jen mě zajímá, jestli je šance, že bzch se v SW naučil dobře pracovat a jakou dobu to přibližně zabere abych byl v modelování samostatný? Dík za odpovědi. J.

24. 11. 2016 v 23:51

Odpověď na: Naprostý nováček #66652

Ales
Účastník
272 příspěvků

Základy SolidWorks tak, aby v tom člověk mohl něco užitečného dělat, se dají v ideálním případě zvládnout v řádu dnů. Tím ideálním případem myslím když člověk a) ví co chce vymodelovat,b) může začít od jednodušších věcí,  c) má k dispozici někoho, koho se může zeptat na základní postupy a kdo mu vysvětlí firemní zvyklosti. Ovšem než budeš moct říct, že SW opravdu umíš, to je na léta. A i pak tam zbydou věci, které jsi třeba ještě ani nepoužil 🙂

Ale rozhodující je imho ten bod a), který vlastně se SW ani nesouvisí, je to o schopnosti něco zkonstruovat 🙂

25. 11. 2016 v 9:55

Odpověď na: Naprostý nováček #66658

pepe
Účastník
682 příspěvků

Výhodou je také to, že SolidWorks má spoustu informačních zdrojů, ze kterých se můžeš učit. Ať už to jsou učebnice, manuály, návody na youtube, kurzy SolidWorks v jeho základní výbavě, portál můjsolidworks s různými návody a podobně… Je toho spousta odkud můžeš nasávat nové informace a znalosti, to každý software nemá 🙂

25. 11. 2016 v 18:20

Odpověď na: Naprostý nováček #66668

Jiří Dufek
Účastník
3 příspěvky

Všem dík za rady. Už doma trenuji podle youtube. Ale machr to tam nevysvetluje, tak něco dělám ale ve finále vůbec nevím proč.. Ale aspoň v to není pro mě už tak cizí jak to bylo včera.

25. 11. 2016 v 18:58

Odpověď na: Naprostý nováček #66669

Ales
Účastník
272 příspěvků