Téma: Ako na zkosenie - MůjSolidworks.cz

Autor
Příspěvky

26. 2. 2013 v 19:13

Ako na zkosenie #52177

vladenko007
Člen
17 příspěvků

Potrebujem poradit ohľadom atypického zkosenia.

Potrebujem takto ako je to na fotke. Neviem aký mám použiť na toto nástroj alebo postup.
Ďakujem. 🙂

26. 2. 2013 v 19:27

Re:Re: Ako na zkosenie #55001

.rf.
Účastník
423 příspěvků

Asi bych to zkusil Odebrat rotací. Jde o to vhodně zvolit rovinu a profil skici.

26. 2. 2013 v 19:45

Re:Re: Ako na zkosenie #55002

vladenko007
Člen
17 příspěvků

Neviem si predstavit ako. 🙂
Takto vyzerá z boku. Ide to do stratena preto si neviem rady. A ešte je to aj oblúk.

27. 2. 2013 v 6:28

Re:Re: Ako na zkosenie #55003

.rf.
Účastník
423 příspěvků

Mám starší verzi a nemohu otevřít váš přiložený model. Zkusil jsem jen v rychlosti vytvořit nový nezavazbený díl, z kterého pochopíte co jsem myslel.

27. 2. 2013 v 13:56

Re:Re: Ako na zkosenie #55004

vladenko007
Člen
17 příspěvků

Aha už ti rozumiem. Velmi dobrý nápad. Ďakujem idem sa s tým potrápiť. 🙂

27. 2. 2013 v 19:22

Re:Re: Ako na zkosenie #55005

kohen
Účastník
486 příspěvků

Třeba takto?!

27. 2. 2013 v 21:35

Re:Re: Ako na zkosenie #55006

Ales
Účastník
272 příspěvků

Nebo Extruded Cut, kružnice na šikmo položené rovině.

28. 2. 2013 v 16:53

Re:Re: Ako na zkosenie #55007

vladenko007
Člen
17 příspěvků

Odobrať rotáciou som pochopil. Lenže takto mi vznikne tvar ktorí je podobný kruhu alebo elipse. Ako na obrázku. Ale ten moj tvar je taký nepravidelný.
Priložil som súbor na ktorí som nakreslil presnú skicu toho tvaru. Je to na začiatku 1,8 mm a ide to do stratena smerom k stredu. Ako keď špicatou kávovou lyžičkou pritlačím na kraj. 🙂

28. 2. 2013 v 16:57

Re:Re: Ako na zkosenie #55008

vladenko007
Člen
17 příspěvků

Kohen teraz som si to stiahol a pozrel. Ano takto by som mohol dosiahnuť ten tvar. Jeden nápad lepší ako druhý. 🙂

1. 3. 2013 v 5:35

Re:Re: Ako na zkosenie #55009

kohen
Účastník
486 příspěvků

Jde pouze o to ten tvůj tvat orotovat (vytvořit rotační těleso) a v určité vzdálenosti umístit k tělesu (jak ti bude vyhovovat), umístění se řídí polohou roviny.
Také se k tomu dá přistupovat, že si těleso, které chceš odečíst vytvoříš jako samostatný díl a dále použiješ vícetělový prvek kde ho odečteš = princip zůstává pořád stejný.
PS: Bohužel už nemám čas dělat to do modelu, ale postup je snad jasný tak přeji pěkné modelování.

2. 3. 2013 v 8:07

Re:Re: Ako na zkosenie #55010

vladenko007
Člen
17 příspěvků

Takto som to ukončil.
Ešte raz ďakujem.

Odpověď na téma

Reklama

Reklama