Téma: Ohnout/narovnat prolis tvářecího nástroje - MůjSolidworks.cz

Autor
Příspěvky

6. 2. 2015 v 9:11

Ohnout/narovnat prolis tvářecího nástroje #52464

VitH
Účastník
24 příspěvků

Mám menší problém. Mám vytvořený plech s určitým radiusem a do něj potřebuju (v rozvinutém tvaru) prolisovat tvar, který pak následně ohnu (postupový nástroj).
Můj postup….
1. Vytvořil jsem si profil plechu (oblouk)
2. Narovnal jsem ho pomocí „Narovnat“
3. Vložil jsem vytvořený „Tvarovací nástroj“
4. Chci zpět ohnout, ale dostanu chybu, že jsou tam nenarovnatelné prvky

Co s tím??

6. 2. 2015 v 9:16

Re:Re: Ohnout/narovnat prolis tvářecího nástroje #55871

VitH
Účastník
24 příspěvků

Jo a ještě problém s hláškou při vložení tvarovacího nástroje:
„Tloušťka dílu zřejmě není kompatibilní s tímto lisovacím nástrojem. Tloušťka musí být menší než minimální poloměr křivosti pro lisovací nástroj.“
Jsem asi blb, ale nechápu, co mi to říká… Co mám špatně na tom tvarovacím nástroji?

6. 2. 2015 v 9:27

Re:Re: Ohnout/narovnat prolis tvářecího nástroje #55872

VitH
Účastník
24 příspěvků

Do této podoby do dostanu, ale už to neohnu zpět…

9. 2. 2015 v 8:40

Re:Re: Ohnout/narovnat prolis tvářecího nástroje #55873

VitH
Účastník
24 příspěvků

Nikdo netuší? Nebo to ani SW nedokáže?

24. 3. 2022 v 8:31

Odpověď na: Ohnout/narovnat prolis tvářecího nástroje #82725

RadasCZE
Účastník
16 příspěvků

Ahoj,

mám stejný problém s tímto postupem. Lze ohnout prolis nějakou fintou ?

díky

 

24. 3. 2022 v 14:35

Odpověď na: Ohnout/narovnat prolis tvářecího nástroje #82736

radecek.ik
Moderátor
433 příspěvků

ahoj,

solidworks nedokáže rozvinout tvarovací nástroj (existují na to placené doplňkové moduly třetích stran), tím pádem nebude ani fungovat tvůj postup s narovnáním plechu, vložením tvarovacího nástroje a zpětným ohnutím.

 

24. 3. 2022 v 14:40

Odpověď na: Ohnout/narovnat prolis tvářecího nástroje #82737

radecek.ik
Moderátor
433 příspěvků

co se týče hlášky při vložení tvarovacího nástroje, zkontroluj nejmenší rádius na tvarovacím nástroji, protože pokud použiješ tloušťku plechu větší než je minimální rádius na nástroji, pak nelze rádius z nástroje vytvořit

Odpověď na téma

Reklama

Reklama