Klasické zobrazení

plechový kanálek se spádem

Úvod Obsah fóra SolidWorks Plechový díl plechový kanálek se spádem

Toto fórum obsahuje 1 odpověď a 2 diskutujících a naposledy bylo upraveno uživatelem Ales před 15.6.2016 18:05.

  • Autor
    příspěvky
  • plechový kanálek se spádem
    Citovat #65230
    romannProfile photo of romann
    Účastník
    122 příspěvků

    Zdravím.
    V přílohách je skica a jedno řešní kanálku se spádem.
    V řešení (Solidworks) je ponechán roh (původně byl „vyřízlý“), aby to šlo rozvinout.

    Mám 2 dotazy:
    1) je i jiné řešení?
    2) potřeboval jsem změnit tloušťku z 1mm na 2mm, ale SW mi to nedovolil – lze to nějak vyřešit? jak?

    Díky
    Roman

    plechový kanálek se spádem
    Citovat #65296
    Ales
    Účastník
    218 příspěvků

    Pokud se použije silnější plech, musí se zároveň v operaci převedení na plech zvětšit tloušťka odlehčení v rohu, pak to převést půjde.

    Tak jak je to namodelované to nepůjde vyrobit, překrývají se tam části rozvinu v tom vnitřním koutě. Osobně bych to spíš udělal ze dvou dílů nebo jako dlouhý žlab s V-zářezem přes celou šířku dna, který by se „přehnul“ a svařil ve vnitřním koutě a v tom dně. A možná bych tam udělal nějakou chlopeň, aby se vařilo na tupo, protože nemám rád koutové svary.

    • Tato odpověď byla upravena 15.6.2016 18:10 uživatelem Profile photo of AlesAles.
Zobrazeno: 1 až 2 (z 2 celkem)

Odpověď na: plechový kanálek se spádem

Přidávat témata do fóra mohou pouze přihlášení uživatelé.

Chcele-li přidat nové téma, nebo se zaregistrujte.