Provázání děr mezi sebou

Autor
Příspěvky

12. 12. 2022 v 8:47

Provázání děr mezi sebou #84324

Izzy
Účastník
140 příspěvků

Ahoj Dělám Plechy.

Z jednoho plechu mi jdou díry provázat (1) a z druhého (2) mi to  nechytá středy děr i přes to že je mám nastavené.

Na druhé straně mi to bez problémů vzalo díry z obou dílů.

Kde bych mohl dělat chybu?

12. 12. 2022 v 8:50

Odpověď na: Provázání děr mezi sebou #84325

Izzy
Účastník
140 příspěvků

Orázky

12. 12. 2022 v 9:18

Odpověď na: Provázání děr mezi sebou #84329

Izzy
Účastník
140 příspěvků

Všude jinde v celé sestavě se mi díry navazují na díry v druhém dílu. Jen u té jedné strany (5 děr) to nejde.
Nerozsvítí se mi střed pro vazbu.

Přílohy

12. 12. 2022 v 10:44

Odpověď na: Provázání děr mezi sebou #84331

radecek.ik
Moderátor
392 příspěvků

ahoj, z obrázků se to těžko odhaduje, kde by mohl být problém…

12. 12. 2022 v 11:50

Odpověď na: Provázání děr mezi sebou #84332

Izzy
Účastník
140 příspěvků

ahoj, z obrázků se to těžko odhaduje, kde by mohl být problém…

 

Ahoj pošlu ti model ale můžu jen soukromě. pošli mi kam ti můžu poslat odkaz pro stažení

12. 12. 2022 v 12:20

Odpověď na: Provázání děr mezi sebou #84333

Izzy
Účastník
140 příspěvků

ahoj, z obrázků se to těžko odhaduje, kde by mohl být problém…

 

Nejde mi poslat soukromá zpráva.

Přílohy

15. 12. 2022 v 7:38

Odpověď na: Provázání děr mezi sebou #84351

radecek.ik
Moderátor
392 příspěvků

ahoj, bude to nejspíš nějaká anomálie, protože když součást plechu (Pos60) vložím do nové sestavy, tak to funguje. zatím jsem si pomohl tak, že jsem na ohyb v díle přidal novou skicu a přidal body do středů děr a ty pak použiju v kontextu. ještě na to kouknu, ale až příští týden

15. 12. 2022 v 8:11

Odpověď na: Provázání děr mezi sebou #84352

Izzy
Účastník
140 příspěvků

Ahoj

U dalšího projektu mi to dělá také.

Také jsem si pomohl stejným způsobem. Ale tato základní věc by měla fungovat bez chyb.

OK koukni na to.

19. 12. 2022 v 10:03

Odpověď na: Provázání děr mezi sebou #84373

radecek.ik
Moderátor
392 příspěvků

ahoj, tak je to dost divné. vymazal jsem všechny součásti ze sestavy a nechal jen ty dvě, co je potřeba zavazbit v kontextu a stejně se středy nevybírají. pokud tyto dvě součásti dám ručně do nové sestavy, pak provázání funguje na první dobrou.

19. 12. 2022 v 10:18

Odpověď na: Provázání děr mezi sebou #84374

Izzy
Účastník
140 příspěvků

ahoj, tak je to dost divné. vymazal jsem všechny součásti ze sestavy a nechal jen ty dvě, co je potřeba zavazbit v kontextu a stejně se středy nevybírají. pokud tyto dvě součásti dám ručně do nové sestavy, pak provázání funguje na první dobrou.

 

Ahoj potřeboval bych vědět proč se to děje abych se toho příště vyvaroval.

19. 12. 2022 v 14:53

Odpověď na: Provázání děr mezi sebou #84375

radecek.ik
Moderátor
392 příspěvků

tak už vím proč, máš to špatně poskládané, pokud si vyberu plochu lemu (Pos60) a plochu druhého plechu, nejsou zcela rovnoběžné, je mezi nimi úhel 0,00001777. pokud zvolím u obou součásti RMB > Volné a provedu klasickou vazbu Sjednocená, pak vše funguje správně

 

Přílohy

19. 12. 2022 v 15:07

Odpověď na: Provázání děr mezi sebou #84377

radecek.ik
Moderátor
392 příspěvků

chyba úhlu vzniká už v součásti Pos60, skica3 základního plechu, viz obrázek. sestava je naskládána dobře, ale tento rozdíl mezi horním a dolním rozměrem dělá ten chlupatej úhel na další součásti

Přílohy

20. 12. 2022 v 9:57

Odpověď na: Provázání děr mezi sebou #84379

Izzy
Účastník
140 příspěvků

Ahoj

Rozumím chybě. Budu si na to příště dávat pozor když už vím co to je.

Nejsem si jist jestli je to tím že jsem přenášel entity ze souboru od zákazníka *.STP. Nebo jsem to špatně modifikoval.

Děkuji velice za pomoc 🙂

Odpověď na téma