Téma: Sražená hrana přes ohyb - MůjSolidworks.cz

Autor
Příspěvky

25. 4. 2014 v 12:27

Sražená hrana přes ohyb #52356

maty
Účastník
2 příspěvky

Dobrý den,
prosím tímto o radu.
Mám vytvořený ohnutý plech a potřeboval bych jeho konce srazit pod úhlem.

Bohužel se mi to nijak nedaří. Hrana plechu vždy zůstane pod úhlem 90°

Přikladám díl a prosím o radu.
Díky
Maty

25. 4. 2014 v 12:54

Re:Re: Sražená hrana přes ohyb #55543

.rf.
Účastník
423 příspěvků

Řekl bych že se vám to chová jako plechový díl.
Pokud to chcete jinak, musíte to i jinak vyrábět, spodní a vrchní plocha rozvinu nebude stejná.

25. 4. 2014 v 13:01

Re:Re: Sražená hrana přes ohyb #55544

maty
Účastník
2 příspěvky

No o to mi právě jde? Vytvořil plechový díl, který bude mít hrany sražené pod určitým úhlem. A tento díl jako takový i poté rozvinout, na vytvořeném rozvinu bude vidět i ono sražení.
Nebo snad na plechovém dílu nelze vytvořit sražení přes ohyb?

28. 4. 2014 v 5:24

Re:Re: Sražená hrana přes ohyb #55545

.rf.
Účastník
423 příspěvků

Tím jinak vyrábět jsem myslel například vyrobit ohnutý plech delší s rovnoběžnými konci a pak je pod úhlem zaříznout.
Pokud chcete zachovat pouze vizuální věrnost a nezálěží vám na vyrobitelnosti, nastavte si prvek Odebrat vysunutím2 podle následujícího obrázku.

Odpověď na téma

Reklama

NABÍDKA PRÁCE

Reklama