Téma: tvorba odlehčení v plechovém dílu - MůjSolidworks.cz

Autor
Příspěvky

12. 6. 2015 v 13:42

tvorba odlehčení v plechovém dílu #59495

Marek Kešner
Účastník
11 příspěvků

Ahoj, měl bych dotaz, tvořím plech viz. příloha a v rozích mi dochází ke konfliktu, který je patrný v rozvinu (rozvin funguje, nicmeně s vykřičníkem). Tento konflikt potřebuji vyřešit tvorbou odlehčení nástrojem (viz skica28). Ještě včéra jsem to tak odebíral, fungovalo to bez chyb (Potvrzuje to i fakt, že „odebrání vysunutím 5“ v rozvinu je vytvořené a chyba se stala až v pozdější fázi, jelikož ted už žádné odebrání vytvořit nejde, at už s chybou nebo bez). Odebrání vysunutí už nefunguje nikde na ploše, ani v místech, která nemají s „rozbitým růžkem“ nic společného. Prostě někde se cestou něco porouchalo a nevím co. Jinak v plechařině jsem nováček, tudíš, jestli to jde vyřešit jakkoliv jinak (už při tvorbě lemu z hrany atd), budu rad za každej poznatek. SW mam verzi 2010.

Přílohy

15. 6. 2015 v 6:34

Odpověď na: tvorba odlehčení v plechovém dílu #59690

.rf.
Účastník
423 příspěvků

Na začátku by asi bylo vhodné nastavit reálné hodnoty poloměru ohybu a k-faktoru.

Pokud chcete odebírat materiál v rozvinutém tvaru je dobré použít funkce Narovnat a následně zpět Ohnout.

15. 6. 2015 v 22:20

Odpověď na: tvorba odlehčení v plechovém dílu #59741

Milbnes
Účastník
15 příspěvků