Značka řezu

Autor
Příspěvky

13. 6. 2016 v 8:14

Značka řezu #65227

Tomáš
Účastník
155 příspěvků

Prosím Vás poradíte někdo kde si nastavit SW tak, aby mě značky řezu neodskakovaly tak daleko od dílu? viz příloha.

Chtěl bych je mít cca 2 mm od hran a pořád je ručně potahovat je otrava…

Nemůžu to v nastavení nikde najít.

Děkuji.

13. 6. 2016 v 8:15

Odpověď na: Značka řezu #65228

Tomáš
Účastník
155 příspěvků

tak ještě ta příloha… 🙂

Přílohy

28. 6. 2016 v 12:23

Odpověď na: Značka řezu #65370

Tomáš
Účastník
155 příspěvků

neví nikdo? 🙁

28. 6. 2016 v 13:52

Odpověď na: Značka řezu #65371

pepe
Účastník
682 příspěvků

Ahoj,

zaměřil bych se asi na nastavení menu Nástroje > Možnosti > Záložka Vlastnosti dokumentu > Pohledy > Řez

Tady si zkus pohrát s výběrem normy, stylu čáry řezu a podobně …

28. 6. 2016 v 23:31

Odpověď na: Značka řezu #65372

Ales
Účastník
265 příspěvků

Přiznám se, že mi dotaz není moc jasný. Mně se šipky vždycky udělají na konci čáry řezu. Jak chci mít daleko šipky, tak dlouhou nakreslím čáru řezu. Nebo je to po verzi 2012 nějak změněno?

29. 6. 2016 v 8:21

Odpověď na: Značka řezu #65383

Tomáš
Účastník
155 příspěvků

pepe: tady jsem vyzkoušel už všechno možné – bez reakce

Ales: ano pokud dělám řez tak že si napřed nakreslím skicu a tuto vyberu jako čáru řezu, tak potom šipky jsou tam kde začíná a končí čára řezu (skici)

Problém s tím že šipky odskakují moc daleko je pokud se řez dělá rovnou funkcí řez (bez předchozího skicování řezné čáry) ono už po zvolení příkazu řez, je vidět že šipky budou daleko – viz obrázek  v příloze.

Ono to asi holt bude vlastnost SW a nezbude než to tak přijmout.

Přílohy

29. 6. 2016 v 9:08

Odpověď na: Značka řezu #65385

QBczech
Účastník
294 příspěvků

Od Solidu 2013 bylo na vytváření řezů nově přepracovaný uživatelský prostředí tohoto nástroje. Prodloužení řezové čáry je automatické v závislosti na velikosti pohledu modelu. Nelze to nikde defaultně nastavit. Můžeš to obejít tím co píše Ales, naskicovat si čáru s požadovaným přesahem a pak z ní „po staru“ vytvořit Řez.

Odpověď na téma